Serwis i wsparcie
Zgłaszanie usterek
Instrukcje
Najczęściej zadawane pytania na linii serwisowej
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Aby prawidłowo zakończyć sezon grzewczy i przygotować pompę ciepła do kolejnego sezonu grzewczego, należy wykonać poniższe czynności. Aby uniknąć nieprzyjemnych problemów, zalecamy zapoznanie się z załączoną instrukcją wideo:
Do wyboru mamy 5 rodzajów trybów:
Dzięki tej opcji możliwe jest jedynie uruchomienie pompy ciepła. Źródło biwalentne (pręty grzejne) jest zablokowane i uruchamiane tylko w przypadku poważnej awarii sprzętu.
Oferujemy 3 rodzaje regulacji:
Zalecamy stosowanie chłodzenia wyłącznie w systemach z ogrzewaniem podłogowym. Chłodzenie w grzejnikach powoduje niepożądaną kondensację. Możliwe jest, że podczas chłodzenia podłogowego wystąpi również kondensacja, dlatego konieczne jest dokładne ustawienie temperatury wody wylotowej i uważne monitorowanie zachowania systemu. Każdy system ma określony punkt rosy w innej temperaturze, dlatego ważne jest monitorowanie i dostosowywanie ustawień w razie potrzeby.
Aby aktywować chłodzenie, skontaktuj się z naszą infolinią serwisową pod numerem +48 531460516 lub napisz do nas na adres e-mail serwis@acond.pl. Nasi eksperci zapewnią Ci wszelkie niezbędne wsparcie i pomoc w aktywowaniu trybu chłodzenia.